lördag 26 juli 2008







Får väl uppdatera lite då, i onsdags åkte älskling till Thomas i helsingborg, lämnade honom vid åtta på morgonen. barnen fick vara hos mormor medans jag och lollo tog en shoppingrunda i stan. totalt livsfarligt att släppa ut två shoppomaner tillsammans på stan :) så det blev en del inhandlat. sen åkte vi till mamma och hämtade barnen. väl hemma så gick vi en liten runda sen skulle vi hälsa på chatta å andreas för att fixa min klänning. så nu är den färdig för att lämnas in på kemtvätten för att strykas.



jag å lollo hade inhandlat en del godis för vi skulle ha en riktig tjejkväll. efter att vi ätit lite pizza så fick inget mera plats :) bra de iaf. lollo åkte sedan hem på tors fm.. älskling å thomas kom hem på em å fikade sen åkte de vidare för att fiska.



igår var jag, tilda å tuva i stan, var tvungen att handla blöjor mm sen var vi hos ögondoktorn på csk. gick ju bra. fick stresse hem för sen var det dags för svensexa. kan ju säga att någon blev ganska förvånad när de traskade in hos oss. iklädd mitt rosa nattlinne med rosapantern på och ögonbindelse och en öl i handen förde de iväg honom. först var de och spelade in en skiva (som jag inte får höra förräns på bröllopet) därefter var det femkanmp på magasinet, mat och sen bar det av tillbiljardkompaniet. precis när jag somnat vid ett i natt ringer mobilenm, en ynklig röst ber mig komma ner och öppna... ha ha lite onykter men de hade haft superkul!! känns bra att det blev så lyckat. nu får jag se upp för min, tror inte de är lika snälla mot mig:)

idag har jag, tilda å tuva varit med linda på glassbåten och lekplatsen i åhus. tilda tyckte det var mycket roligt med alla båtar och ankorna som simmade förbi. jättkul hade de på lekplatsen också, tilda ville inte åka hem. blir kanske en heldag i åhus i morgon, får se.. nu e nog min tvätt klar så jag får gå å hänga upp den..

Inga kommentarer: