lördag 20 december 2008

tänkte att man kanske skulle blogga lite igen.. denna hösten har det hänt så otroligt mycket. både positiva och negativa saker. numera heter jag ju fru lundqvist, va kul det var att gifta sig. kan berätta mer om de sen å lägga upp några bilder. det mest tråkiga som hänt är att tilda varit väldigt sjuk och är inte helt återställd och frågan är om hon blir det. känns jobbigt med alla utredningar och undersökningar som man måste tvinga henne att göra. men hoppas hoppas...

ska iaf snart till stan med syrran, ska fixa sista julklapparna. en till älsklingen och en till tilda. sen är man klar. skönt de... är verkligen nöjd med det jag köpt och hoppas att alla ska bli glada. jag tycker att det är så roligt att ge, mycket roligare än att få.. tyvärr så skrider det gärna över ens budget alldeles för ofta.. men men värt de..

jag vet inte vad det är med mig just nu heller, har så mycket känslor som bara bubblar både bra och dåliga, ibland gör det så ont så man vet inte vart man ska ta vägen sen kan det räcka med en liten sak som att klä granen med barnen så får man helt andra känslor och massa energi. jag vet om att sättet som jag lever på nu inte är hållbart.. nehe om man skulle göra vid sig nu så man snart kan åka.. måste ju hinna pussa lite på mina underbara barn med men de snarker gott båda två, tilda hade maginfluensa i torsdags å tuva har haft i natt så de är båda trötta, ja jag med för den delen som får torka allt kräk me. äter en masa vitpeppar nu för att man inte ska bli sjuk.. hatar att vara sjuk, då måste man ju ligga still inte kul de inte.. kram kram

1 kommentar:

JacobRichardAslan sa...

Heej Catta!
Kul att du börjat blogga igen =)
men mindre kul att höra om Tilda, jag hoppas att det blir bra till slut.
Kram!