onsdag 16 juli 2008


Alla tre sötisarna!!! Matilda, Jacob & Tilda

Idag var det dags att åka in till stan en sväng. Jag och Tilda åkte kvart i nio skulle först till optikern och kolla linserna och det såg bra ut. Sen skulle jag träffa Linda & Jacob kl 10.00 men de hade lyckats försova sig så jag å tilda vi var runt lite i affärerna. Hittade en söt tröja och en hellokitty tröja till Tilda och en hellokitty tröja till Tuva. Sen hittade jag lite underkläder och hämtade älsklings mobil. Därefter bar det av till Madde med familj. Kul var det å vi hade så mycket att prata om. Så tack så mycket tjejer för en bra dag. Tilda tyckte med att det var jättekul, Matilda hade ett så fint rum med prinsessor och en jättestor och fin säng (som Tilda fick låna och vila middag i) självklart var Matildas lillebror Kasper med jättesöt!! En sån liten buse!! Får träffas snart igen!!!
därefter åkte jag och Tilda till willys för att handla till dopet, trött var jag å hittade inte de saker som jag skulle ha så jag sprang runt som en yr höna och letade, mitt i allt så får jag självklart med ett yrselanfall, så obehagligt är de.. fick ställa mig och hålla i vagnen. Har ju tagir prover på sköldkörtlen men de var helt normala ( skönt de) men man undrar ju med varför jag får de. kommer mer och mer och jag blir nästan mer yr för varje gång de kommer. trist men hoppas att de ska försvinna snart, kanske är för att jag har så mycket nu.
När vi kom hem så hade vår gamla kompis Thomas kommit å hälsade på, har inte sett han på två år så det var kul, han ska stanna här lite, får ju se hur länge det blir men han är så välkommen!! nej nu ropar de på mig att jag ska komma å ta tuva så de kan forstätta att dricka sina öl el vad det nu är de dricker.

1 kommentar:

therese sa...

Vad tyckte du om han då??