tisdag 15 juli 2008


iförgår var vi och hälsade på sally och hennes familj. vi träffade dem för första gången när vi gick massageutb på barnhab, alltså bara föräldrarna då. sen bestämmde vi oss för att träffas och vad glad jag blev över det.. vilken underbar tjej det är jag blev väldigt positivt överaskad. hon är 10år och kan göra det mesta. hon har inte samma diagnos som tilda men en snarlik och de påminner väldigt mycket om varandra. de bodde jättefint med så där stannade vi hela kvällen.


igår :) så kom emma, christian och clara hit. vi hade bestämt vi skulle ta en tur med hästarna och männen ville följa med och titta. vi beslutade oss för att rida på banan för det var en del flugor i skogen. allt gick jättebra tills andra gången jag skulle gallopera, då började lassi med galopera med emma som tappade stigbyglen och ramlade av :) stackars emma men hon klarade sig bra. efter en del kaxiga ord om att det inte kunde vara så svårt att rida mm så fick vi upp kalle och christian på hästarna ha ha det var verkligen kul, tror christian red ett varv sen ville han bara av men han lovade att han skulle bli mer imponerad nästa gång hans dotter galloperade :) kalle var en riktig tuffing, iaf så länge han var på marken :) men upp på frida kom han ( hon är över 170cm i mkh) utan hjälp, sen red han några varv i skritt. han red till och med ner tillbaka mot stallet!! jag är väldigt imponerad!! så nästa gång älskling ska du å jag ta en runda i skogen men då får du ta jalla:) sen bar det hem till oss och vi lagade lite mat, gott blev de. efter att barnen somnat (ja å det tog lite tid) så spelade vi lite spel och sen avslutade vi kvällen med guitar hero, fast jag var ganska tråkig och gick och la mig kl 12 men var så trött, sorry!!!

nehe ska snart in till fantasi för utval av bröllopstårta, spännande!!! men men ha det så bra alla kramar!!!

Inga kommentarer: