tisdag 22 juli 2008

Dop




Vilket fint dop det blev!! Är så nöjd, värt allt jobb innan. Slet ju som ett djur i flera dagar innan för att få allt klart. Tårtorna blev jättebra och kakorna med. Tuva var så snäll i kyrkan, sa inte ett ljud. Tilda ville bara till framor så efter dopet så befann hon sig i farmors knä resten av dagen. Mina systrar sjöng , nu har det landat en ängel, den är så fin... Ja en helt lyckad dag! Lollo följde sedan med hem till oss, stefan kom också sen å de var här till tio så man var rätt trött sen.
I måndes var vi i stan först sen hälsade vi på lollo å stefan som var tänkt som ett kort besök men så blev det inte.. tack för god mat osv! tilda blev överlycklig då de också hade mora träsk!
Idag har vi varit på 35 års kalas hos älsklings syster. Jättetrevligt med supergod smörgåstårta och tårta!!! Alltid kul att träffas. Nej nu ska min lilla få mat så hon kan sova gott sen. Jag med för den delen.. är så trött nu och dagarna bara rinner iväg tills bröllopet.. börjar bli nervös nu för att man ska glömma saker å så..

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej... Där var ju jag med :P själv lägger jag inte bilder på min blogg, för jag skriver mer om känslor och sinnesstämning inte om händelser hehe. Hoppas ni har det bra i Vittskövle :D Själv så är jag trött... ska sova nu. kram syster