lördag 3 januari 2009

Ett nytt år, får se vad det bär med sig. Idag har vi varit hos min svägerska på besök. Barnen har lekt i massor och det kom en del snö med, underbart!!! Jag älskar snö. Så det blev en del pulka åkning för barnen, utom Tuva som fick ligga och sova i vagnen. Sen blev man ju sjukt besviken när man kom hem och här var typ ingen snö.

I morgon skulle en ev komma och titta på stallplats hos oss, då vi fick en box ledig för några dagar sedan, det har redan varit en och tittat och hon var väldigt intresserad. Men jag hade pratat först med denna tjejen som kommer i morgon så hon får bestämma sig först. Tycker att det känns mest rättvist så. Men det är bara det att hennes häst är 1.83 och det kan nog bli lite trångt när den ska komma in i stallet. Har varit i stallet nu några dagar i rad med Tilda, hon har velat rida varje gång så det har blivit lite småturer ut i skogen, men det är ju så kallt å min lilla flicka har ju så små händer så det finns inga så varma vantar till så små, somhon även kan röra handen i, utan då blir det ju bebisvantar.

Längtar till måndag, då har jag å älsklingen varit tillsammans i 11år, sjukt länge känns de som men helt underbart!! Vi ska ut och äta, till vårt favoritställe :) Och innan dess så börjar ju Tilda på ridskolan, eller rättare sagt så ska hon prova och se. Jag vet ju att hon älskar att rida här hemma men det är inte säkert att hon tycker det är lika kul där. Men vill hon inte så väntar vi några år ist för de ska vara roligt att rida. Nu ska jag gå å lägga mig och titta på en film, får se vilken bara.. kanske blir något vänner avsnitt ist. kram på er!

1 kommentar:

Maria sa...

Disney on ice var jättebra, ni kommer inte att bli besvikna.
Det handlade om disney prinsessorna den här gången..

Se och njut :-)

Söt liten tjej du har...
Må så gott !