tisdag 6 januari 2009

I förmiddags var jag i stallet och den nya hästen kom. Allt gick jättebra förutom att Carros häst fick lite damp, han sparkade av en stolpe.. mindre bra för det är väldigt svårt att sätta nya nu när marken är så frösen. Efter de har man jobbat, som jag frös ikväll, sjukt kallt, men det är kul att ha ridlektioner. Har ju fått en ny häst på ridskolan, kotten heter den och är isabell, jättesöt men rätt fet. Ska till ögen med bägge barnen i morgon, har ju sagt att Tuva skelar lite men de har bara sagt att jag inbillar mig men på boeltestet så visade de sig att hon skelade lite, lite men att de skulle kollas upp. Jag hatar att ha rätt.. Men Tilda skulle iaf dit i morgon så då ska de kolla Tuva med.
Jag hoppas att kalle kan köra in och handla i morgon fm med så jag slipper in och handla med bägge barnen sen, hade varit skönt att slippa. Nej nu ska jag sova, är trött och väldigt frusen.
Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Hittade hit igen!
Hur är det med er? Det var ju längesen nu.. Har Tuva blivit stor, hon också?
Det går såå snabbt!

Kram!