lördag 24 januari 2009

såååå tåkigt.. tilda är fortfarande sjuk med feber.. inget simm idag men de kan man ju alltid simma igen men vill ju att hon ska bli frisk till disney on ice i morgon men är hon inte helt feberfri idag så åker jag inte med henne för då e risken att det bara blir jobbigt för henne ist. men men har frågat svägerskan om hennes barn vill följa med isf. vi har ju redan betalt biljetterna och vi ska ju åka med linda med familj.
känner mig lite seg idag, jag å älsklingen satt uppe å drack lite vin igår och spelade lite kort. kul de va, var så länge sedan jag spelade kort. belv t o m 3 ciggaretter, fy på mig.. ska snart till ridskolan, vi ska ha teori och välja hästar tills de två nästkommande veckorna. får väl se om jag får någon av dem jag vill ha.. har fyra som jag gärna vill rida men vi är ju tio i gruppen så de brys på i vilken ordning vi väljer idag. trodde faktiskt inte att jag skulle tycka att det var så kul att börja på ridskola igen.. men det är väldigt nyttigt och jag måste säga att jag har lärt mig väldigt mycket på dessa två gångerna redan. sist hade vi hoppning, var sjukt nervös hela vägen dit. men det gick jättebra, el iaf hyfsat, jag satt kvar och tog mig över de hinder jag skulle sen att man såg ut som en clown var en annan sak. känns verkligen att de va så länge sedan man tränade. efter första ridlektionen så hade jag träningsvärk från lördagen till torsdagen helt sjukt.. men det e skönt med de ändå för då känns de att man har gjort något. nej nu måste jag duscha för jag skall direkt till jobbet sen. kram kram

Inga kommentarer: