måndag 5 januari 2009

Igår åkte jag och Tilda till stallet, sen skulle ju inte hon med hem utan hon skulle vara kvar hos mormor så de var bara för mig att köra hem och hämta hennes saker. Lite kaffe fick man ju med stanna på :) Men det var rätt bra ändå för så han jag städa både Tilda & Tuvas garderober, växer ju ur en hel del. Roligt var det att ta fram de nya storlekarna, iaf med dem kläderna Tuva ska ha. Kändes som om alla kläderna hade minne med sig. Man tänkte å den hade Tilda då osv.. Fick även städat bland leksakerna och det var skönt de.

En rätt rolig sak hände igår, pratade med en gammal barndomsvän, först blev de via msn sen pratade vi via tele. Sjukt roligt att prata om alla gamla minnen och all skit man gjorde. Det var så länge sedan vi pratade med och det kändes så bra. Hon hade kvar lappar som vi hade skrivit till varandra när vi gick i sexan eller något.. Måste ju läsa dem sen ha ha.. Tror vi började prata vid halv tio, sen tittade jag på klockan och då var den ett!!! Jag bara shiit.. måste sova nu ju.. Är ju ingen kvällsmänninska.. måste få min sömn, blir så sliten annars. Men det var superkul att prata med dig Emma!! Får ju ta en fika snart å prata om allt gammalt!!

Idag har jag å älskling varit tillsammans i ELVA år... kan knappt fatta de, känns som väldigt länge.. det har varit elva helt underbara år men det har ju inte gått helt smärtfritt fram tills vad vi är idag, gifta med två barn och väldigt lyckliga!! Vi ska ut och äta ikväll men innan dess ska ju Tilda på ridskola och jag ska följa med Thesse å kolla på en häst. Kul kul..

Nej nu ska jag äta lite frukost.. kram

2 kommentarer:

Emma sa...

Det var kul att prata med dig oxå! Vi ska kanske försöka att inte tappa kontakten denna gången=) Jag är helt klart med på en singstar kväll! Kram

Emma sa...

Heej, du det är lite tight denna veckan.. Jobbar 16-20 imorgon, Mogge fyller år torsdag, jobbar 13-20 fre, 8-20 lör, hade du kunnar tänka dig nästa vecka?? Kram