onsdag 28 januari 2009

tilda blev bättra till söndagen så vi kunde åka till disney on ice. var riktigt bra måste jag säga. barnen gillade de och vi föräldrar med, sjukt duktiga var de. kan verkligen rekomendera den.
vi var där med fam swedegren, tilda är ju väldigt förtjust i deras son men de e ju klart så gullig som han e. blev även ett besök på bauhuas (hur de nu stavas) men hittade inget där faktiskt. man försöker leta så mycket inspiration som möjligt nu. e så svårt tycker jag men samtidgt roligt.
i måndes hade vi först möte med barnhab här hemma, tyckte att det blev mycket bra. sen var det direkt till simmet med tuva, hon e helt galen i vatten. helt orädd det gör mig lite nervös ska jag säga. en övnings å ska de hålla sig i kanten, å de gör hon men sen bara släpper hon och komemr helt under vatten, men de bryr hon sig inte om utan bara sparkar lite med bena. ja ja får hoppas att hon får lite respekt iaf. tilda är ju mer försiktig men ändå inte rädd. efter de var dte bara hem å äta lite å sen var de dags för ridning för tilda. förra gången hade hon tipsy å blev väldigt förtjust i henne men då skulle hon ha linus, men de passade inte, hon ville ha tipsy men de sa jag att hon inte kunde å sen va hon sur hela lektionen ha ha.. nästa v är de hoppning å då ska hon ha zaffran, får se hur de går, får väl välja tipsy till gången efter.

när vi kom hem sen på kvällen så började jag känna mig mer dålig, å ja självklart så får jag feber å blir superförkyld... kan säga att de e första gången som jag är hemma från ridskolan för att jag är sjuk å har jobbat där i mer än två år. var hemma någon gång innan när jag var gravid, typ när man bara spydde å så.. men annars aldrig för att jag varit sjuk. känns trist att inte komma men de e bättre att jag är hemma och vilar upp mig med så att de inte blir värre. låg heladagen igår å kände mig verkligen jättedålig, känner mig lite bättre idag men inte mycket. tror iaf att det mesta av febern är borta. ska iaf försöka jobba i morgon kväll. så trist e de nu när de verkligen har behövt mycket personal på jobbet så har jag varit sjuk. men torsdag å lördag ska jag jobba iaf. nej nu ska jag vila lite kram

Inga kommentarer: