måndag 16 februari 2009

sitter här med en kopp kaffe, snart dags att bege sig till jobbet. ska va i köket idag så då börjar man lite senare. jobat hela helgen och ska jobba idag och i morgon med + ridskolan nu mån och tis men de ska bli kul. sen är man någotlunda ledig i två dagar förutom alla andra möten å grejor man har. ska till hab både onsdag & torsdag. så glad är jag, de drar igång med bygget igen denna veckan.. hissen kommer om en vecka helt underbart, nu börjar allt kaos men de ska bli skönt för man vet att det kommer ta slut iaf. nej nu måste jag köra, och emma det är ingen fara med bezzy. ska vi gå på onsdag? hur jobbar du då? jag kan typ mellan 12 och 3 kanske. sen blir de träning på torsdag för jag har ordnat så tilda rider söndagar nu i två v iaf. kram kram

1 kommentar:

Emma sa...

Hej, skönt att det är bra med Bezzy.. Onsdag börjar jag inte förrän 4 så vid 12 hade passat mig utmärkt! Dessvärre har det uppstått förhinder på torsdag, kusin barnet fyller ett o är dit bjuden 18:30. Vad ger man en ettåring förresten?
Kram